Παρασκευή, 24 Φεβρουαρίου 2012

Silencio - Intro (Μεγάλη ευχή)



Στίχοι: Skitsofrenis
Μουσική: Ονειρευτής
Scratch: d.j smoke
Παρουσίαση: Skitsofrenis , Damie
Δίσκος: Μεγάλη ευχή



Ήρθαμε απο τα περασμένα και έχουμε πάρει όλοι φόρα,
του χθές δαιμόνια ακονισμένα , που ΄λευθερώθηκαν στο τώρα,
μέσα απο αγκαθωτά δρομάκια τα όχι αντάμωσαν τα δέν
και ΄φτιάξανε το πρώτο δίσκο με ποσοστό σιωπής μηδέν.
Μία μεγάλη ευχή αφήνω ,να ριζωθεί βαθειά στο χώμα ,
ο λόγος μου να φτάσει εκεί που οι καρδιές χτυπούν ακόμα!
Αλλά μη στα πολυλογώ και σου τα πώ όλα εδω,
έχω μαζέψει τόσα λόγια ,μαζί σου για να μοιραστώ,
είμαι στο πρώτο μου σκαλί και ο δρόμος φαίνεται μεγάλος,
γι'αυτό λοιπόν θα σου τα πεί για πάρτη σου και κάποιος άλλος...

Δέσμια η ψυχή μου στή σιωπή δεν μένει,μα ανασαίνει
και στα λιγότερα μπορεί και ανασαίνει!
πετάνε δράκοι εκεί ψηλά και όλα τα φέρνουν τούμπα,
μα είναι απλά χαρταετοί με αόρατη καλούμπα.
Και όσο κι αν θέλουνε πολύ φωνή δεν σε φυμώνω,
σε έχω ακονήσει και μπορώ δίπλα σου να πεισμώνω,
βάζω ένα στοίχημα λοιπόν με τούτο το σκοτάδι,
πώς θα του αφήσω απ'τήν φωτιά επάνω του σημάδι.
Πήρα το δρόμο το μακρύ και πάω όπου με βγάλει,
μα υπάρχει λόγος σοβαρός μές στο ξερό κεφάλι,
υπάρχουν λόγια αλλιώτικα στο τελειωμό της πένας
και βρήκε τρόπο να στα πέι εδώ και άλλος ένας...